Hazánkban nem igazán ismert eszközök, szerszámok behozatala?

Utána kell járni alaposan, ha küldetéstudatos az ember, és olyasmit szeretne árulni, cégként, amivel Magyarországon úttörőnek számítana kezdetben!

Tervezem, majd később azt is hosszasan leírni, hogy mi kell új szabadalmakból (és szabadalmakra) építkező dolgok behozatalához itthon, de most egy sokkal érdekesebb témánál ragadtam le… Mert, amikor a cégalapítás lehetőségei után kutakodtam, és azt nézegettem épp, hogy hogyan fekszenek most a székhelyszolgáltatás árak, rájöttem, hogy ez a része sokkal könnyebb, mint bármelyik másik egyébként az egésznek! Mármint a cégalapítás egészének. Mindenben segítségünkre lehet például a szekhelyszolgaltatas24.hu!

Tehát én is, hazai szabványokkal még nem annyira nem kompatibilis rendszerekhez árulnék szerszámokat. Nagy lett a világ, úgyis eljut idővel a hazai közönséghez minden, ami a tengerentúlon népszerű, és akkor majd ezeket ez eszközöket javítani is kell. Tehát kelleni fog a szabványos, szinte bármilyen szerszám. Ehhez pedig céget kell alapítani (kezdetnek vállalkozást), amihez viszont székhely is dukál.

A székhelyszolgáltatás árak területén azért kiemelkedő a szekhelyszolgaltatas24.hu, mert újlengyeli helyszínen többféle költség megspórolását teszik lehetővé, de nem csak ott vannak jelen helyileg. Azonban, valamiért a többség ezt a “találmányt” emlegeti részükről legtöbbet – aki hallott már róluk – mert ez tényleg egy nagyszerű lehetőség, és jó ötlet volt mind a település, mind a szolgáltató oldaláról, ilyesmibe belevágni…

Ha valamely önkormányzat kellően stabil és hajlandó rendszerben gondolkodni, akkor sok dologhoz ez jelenti a lehetőségek kapuját. Sorolhatnám itt a HP-tól a Morgan Stanleyig azokat a gigantikus neveket, akik Újlengyelt választották hazánkon belül, de még optimálisabb székhelyszolgáltatást igénybe venniük kis, induló vállalkozásoknak ilyen módon. Nem kell valamiféle saját székhelyen adminisztrációt fenntartaniuk például kezdésként, ha még épp csak belevágtak a “bizniszbe”, és erre a részére nem tudnának költeni, vagy egyszerűen nem tudják az ilyesmit sehogy megoldani.

Ha céget alapítunk, értelemszerűen így megúszhatjuk az irodabérlést, és az azzal való vesződést, hogy postánkat menedzseljük. Ők megteszik ezt helyettünk, és elektronikusan iktatnak mindent. Így a “távolságok” áthidalhatók lesznek hirtelen, online módon. Higgyétek el, sok-sok postaküldeményetek lesz, ha belevágtok egy komolyabb vállalkozás működtetésébe, vagy egy cég alapításába, és fejfájást okozhat, ha ezt a dolgot nem tudjuk valakivel elintéztetni. Velük el tudjuk, ami igazán örömteli, és ezzel nem csak fáradtságot spórolunk meg, hanem jogilag sem kockáztatunk semmit. Mert jogilag nagyon is problémás, ha azt érzékeli mondjuk az adóhatóság, hogy nem vagyunk elérhetők a megadott “székhelyen”. Azon a helyen, amit székhelyként megjelölünk tehát – így értem. Mert a hatóság számára csak az a cím létezik. Ilyen aspektusból nézve a telephely és hasonlók mellékesek. Nos, ennek az egésznek legjobb, legjellemzőbb lenyomata pedig (hogy valami nem stimmel esetleg a cégünkkel), ha azt látják, hogy nem kapjuk meg a küldeményeiket. Azokat nem veszi át senki, stb…

Ezt is elkerülhetjük könnyedén, ha a szekhelyszolgaltatas24.hu-ra tesszük a voksunkat! Egyébként is praktikus, hogy bármilyen ügyben, vagy egy váratlan ellenőrzésen nem az otthonunkban kopogtat (csönget, telefonon érdeklődik) bárki. Ismétlem: bármilyen ügyben… Nem csak nehézkes lenne így menedzselni a dolgokat, hogy mindig fogadókészek legyünk, hanem a munkától – a tényleges munkavégzéstől – is elvonja a figyelmet, és az időnket. Benneteket nem töltene el szorongással, ha a saját lakásotokba, házatokba kéne bejelentenetek a céget, és emiatt bárki bármikor megjelenhetne ott, aki hivatalos ügyben keres? Na, ez a legjobb szerintem az egészben! Mindig, mindenki azt a címet fogja megtalálni, amit székhelyként megjelölünk, és ott majdan a fogadásra jogilag és protokollárisan is alkalmas személyzet ad nekik útbaigazítást. Ha kell, a kényszerintézkedéseket is helyben tűrik. Ügyvédeik segítségével nekünk is előnyt biztosít ez a dolog, úgyszintén. Első irodájuk megléte óta, a szekhelyszolgaltatas24.hu-nál láttak, és kezeltek már mindenféle ügyet. Vállalkozások ügyeit, és cégjogi ügyeket egyaránt. Ezután nyitottak iparűzési adómentes irodát, mert folyamatosan követik a piacokat és azok lehetőségeit. Viszont nem győzöm mondogatni: hatóságkezelés! Ehhez kell az igazi szakmai és jogi tapasztalat, és nekik van!

Milyen épület funkcionálhat székhelyként, és ez az egész mitől jogszerű? Egy egyszerű hozzájárulási nyilatkozattól. Ezért is lehet, hogy egy ingatlanba több vállalkozás és egyéb dolog is bejegyzésre kerülhet. Nem kell ezen csodálkozni, elmúltak azok az idők, amikor mindig ott végzett tevékenységet egy működő bt, kft, bármi egyéb, ahol a bejegyzett címe volt a cégbírósági és egyéb nyilvántartásokban. Az egy másik kor divatja, ami még nem pörgött ennyire, és minden helyben valósult meg. Nem is életszerű így, ez ma már. A hatóságokat az érdekli, hogy tudjanak kommunikálni velünk. Formálisan. Informálisan pedig az, hogy ha megjelennek az adott helyszínen, akkor lássák, hogy ott tudják fogadni őket, és tudjanak ott helyben a cégünkről. Ennyi az egész.

Vannak olyan buktatók még a rendszerben, hogy ha céget jegyeznénk be valahová, figyelni kell rá, hogy az ingatlan tulajdonosa ne legyen hatással a cég működésére (nyilván most nem arról az esetről beszélek, ha saját ingatlanban történik ez). Ezért kell erre specializálódott céget találnunk, és mindent világosan lefektetni a szerződésben. Azt is, mondjuk, hogy ki a felelős azon költségek fedezéséért, amik az ingatlannal együtt járhatnak adott esetben. Ne magunk okoskodjunk, hogy hol lesz jobb helyen a cégünk, hanem az ezzel foglalkozó megbízható társaságokat keressük. Mint amilyen, az én ítéletem és tapasztalataim alapján továbbra is a szekhelyszolgaltatas24.hu.

Említettem már, hogy Újlengyel település elég híres nagyobb és kisebb cégek körében egyaránt. Ahol az általam ajánlott konkrét szolgáltató is tud cégeket bejegyeztetni, de ugyanezen cég a fővárosban is nyújt ilyen lehetőséget. Ha kifejeztetetten fővárosi címre lenne szükségünk – mert ez közelebb van, vagy mert jól hangzik, akkor mondjunk le az IPA-mentességről és a Duna mindkét partján is bejegyeztethetünk cégcímet. Még azt is eldönthetjük tényleg, hogy pesti vagy budai székhelybejegyzés érdekel minket jobban. Befogadó nyilatkozat egy órán belül, több címen is – írják ezt mind a weboldalon. Bem József utca 6., vagy Szinyei Merse utca 10. – választhatunk. Újlengyel viszont a most említett IPA miatt egyedi választás. Arról is írtam már, hogy azért ez a község tudta ezt megcsinálni, mert nagyobb távlatokban gondolkodnak. Kialakítottak egy arculatot, és bízhatunk benne, hogy ezen megszerzett előnyt egyik majdani önkormányzati kurzus sem akarja feladni. Ezt jelenti a stabilitás. A jó önkormányzat ciklusokon átívelően gondolkodik mindenről.

A vállalkozószellem mindenképp kell a cégalapításhoz, de hangsúlyozom: az is, hogy ne csak a lehetőségeinket mérjük fel, hanem a jelenkor praktikus szolgáltatásainak piacát. Legyen tehát szempont a költséghatékonyság (költségminimalizálás) is. Bízom benne, hogy miután hoztam a hírt a székhelyszolgáltatás létezéséről, a székhelyszolgáltatás árak is egy szempont lesz. Ebben pedig szintén az egyik legjobb a szekhelyszolgaltatas24.hu címen fellelhető társaság.